torsdag 22 mars 2012

Nytt i garderoben!

Båda från missäy! Så söta!
linnet 99:- 
shortsen 299:-

6 kommentarer:

  1. Du kommer vara så jävla snygg imorgon! :o
    Och så ville du ju att jag skulle skriva vad jag tyckte om dom var det va älskling?
    Shortsen var aaaaas sexiga! Tröjan ser dock lite random ut på bilden men kan tänka mig att den är hur snygg som helst på!<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihii jjaaaaaassså :o
      taaack älskling<3

      Radera
  2. anonymous girl who you faktiskt egentligen vet vem det är23 mars 2012 kl. 07:59

    tror att jag har sett den där toppen innan :o huuuuuuur fin som helst :D
    dina bröst kommer se väldigt sexiga ut i den ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej linn ;))))
      ja dock går ju brösten ner under det vita spets grejen haha! Men får la klippa bort lite fett från mina bröst eller något O.o <3
      TAAAACK FÖRRETSEN DU ÄR VÄLKOMMEN OCH LÅNA DEN NÅGON DAG DU VILL SE BLÅ OCH FLICKIG UT <3<3<3

      Radera
  3. Sååå fina båda! (a) Linnet är min favvorit! :D<3 Du har känsla för att få med dig snygga saker hem! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det fint! :D Kommer bilder n'är jag ha på mig det idag!
      hihi aw tack stina :D <3

      Radera

Tack för kommentaren!