fredag 9 mars 2012

ÄNTLIGEN! wiiihooo!

Hejhejhej! 
Jag har fått tillbaka min data sååå nu jävlar ska jag blogga. 
Ska först och främst bertätta om mina trevliga veckor ni inte varit medvetna om.
Lite kort har jag varit på ett gymnasium fylld med fjortis. no offence. Emelie har tagit min solarium oskuld, Jag har varit och klättrat underhållit mig i solen då den kom fram, har suttit med johan på Mc Donalds och hånat våra väninnor som praoa där, träffat en ultra snygg pojk, skuttat runt på stan med mina kära töser, min mor fyllde år vet dock ej hur mycket haha, köpt en massa ur läckra kläder och smycken, tränat en massor och börjat spela lol! 
Hahah, och lite till såklart. Nu kommer bilder! 

2 kommentarer:

  1. I love your blog, I love your look, I love your style..AND ofcourse your surikat pose! :D Julia you are sooooo much beautiful, that it isn't normal!! ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. aww, this made me really happy, thank u! :')

      Radera

Tack för kommentaren!