söndag 18 mars 2012

Godnight, ♥

I morgon ska jag nog orka fixa mig en aning, Ta någon mysig outfit osv! 
Ska även efter skolan vara med några individer sedan på dans!

Är galet lycklig just nu hihi 
Allt känns just nu hur jävla bra som helst även att jag var med om väääärldens fail förut haha! 
Var nämligen såhär att Linn & Emelie skicka en bild när linn satt på en bobbycar och rökte (när jag stod i duschen också..) och i smset skrev dom "Look what we do biiiitch" blev skit sur och ringde dom och gav dem en utskällning och satte mig på cykeln och cykla allt vad jag hade till dem ramla halvvägs på grund av att kedjan hoppa, så låg där i diket och hade ont kommer en barn familj med barnvagn osv förbi och säger ingenting... idioter. Kunde ju varit död... 
Aja så ringer jag Linn och berättar om mitt tragiska äventyr säger hon att det bara var ett tuggummi och att dom inte har rökt... jag hotar dom lite (fast känner lättnad) och klickar henne.. 
Ringer sedan äälskling och han lyckas av min häpnad hjälpa mig förstå hur man fixar en kedja, känner mig riktigt jävla awesome o.0 haha!



2 kommentarer:

  1. jojjjeeeeeeeeeeeee18 mars 2012 kl. 23:19

    Du fick ordning på den alltså :D
    stolt över dej älskling lilla puss sov sött<3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!