måndag 26 mars 2012

Ny header och svar på tal!

Hiss/Diss till min sommriga nya header? :D
Let me know! 

Och jaaa, jag fick betala för mer utrymme på bloggen så ELAKT!
50 kronor per år inte så farligt.. men borde ju vara tvärt om! Att dom betalar mig för jag bloggar här.. 
Blogger SUGER. 



Och nu till frågan!


"Jag undrar, är det tråkigt med vanlig grå tandställning tycker du? För jag ska få och vet inte om jag ska ha som du eller grå... Får du mycket uppmärksamhet föresten? 

Och föresten bra blogg!! Och du är jätte söt :)"


Jag har gjort ett inlägg om just det här om "färger" på tandställningen för inte så länge sedan och min åsikt har ej förändrats! 
Skrev då alltså såhär


Hej alla tandställning barn! Tänkte ge er ett litet tipps! Alltså dom flesta som väljer färg på tandställningen tänker "vad syns inte" "vad gör mina tänder att se vitare ut" "hur döljer jag" blablabla, känner ni igen er? 
Iaf då ska ni veta att om man har räls vit svart grön blå, spelar ingen roll DEN SYNS! Så varför inte göra den lite exotisk? 
Fått många komplimanger av min!

Så jag har alltid höllerombuller med alla slags färger! 
Men det beror ju också lite på stilen man har.. Kanske inte passar alla! 
Men jag har aldrig sett någon annan med det jag har och jag vill alltid sticka ut på konstiga sätt så jag trivs i det jätte bra! 

Om jag får mycket uppmärksamhet av tandställningen? Nja alltså i vår ålder har ju varannan person en sån här i munnen men eftersom jag har den så färgglad har massa sagt att det ser fräckt ut! Och har aldrig hört något dåligt om att den är ful osv utan HELT tvärtom! Så lite rädd hur folket reagerar om ett par månader när den är veck haha! 

Jätte kul att du tycker om min blogg! Får verkligen ett stort leende på läpparna när jag får höra dom orden! :D 

12 kommentarer:

  1. sv: tack så mycket fina du :D din blev också sockersöt!

    SvaraRadera
  2. Mathilda Östensson26 mars 2012 kl. 20:18

    SÅ EXTREMT VACKER ÄR DU! skit fin header! :D

    SvaraRadera
  3. Kan inte du göra ett inlägg om dig hur dur nu o lever o hur du var förr o hur allt förendrats

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan försöka göra något sådant, men kommer dock ej gå in för privat! :)

      Radera
  4. Kan inte du har en till frågestund snart? :)
    Gud va failat att du måste betala ;O

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen.. känns lite elakt andra får miljarder typ för att ha en blogg så sitter jag här å får betala själv hahah! :(
      Jag har haft 2 stycken sen start så känns inte så passande att just ha vid tillfället men det kommer!
      Annars får du självklart ställa vilka frågor som helst här i kommentars fältet så svarar jag i ett inlägg! :)
      Kram

      Radera

Tack för kommentaren!