lördag 24 mars 2012

Klagar bara lite grann

Hej till alla ni som har lite förstånd i skallen eller vill få! Ni andra kan bara scrolla ner och checka bilder osv.. 
Till er andra vill jag bara påpeka att snälla döm inte en person hur den ser ut, så äckligt. 
Kan själv erkänna att jag gör det ibland men mår faktiskt illa av det.
Själv blir jag dömd hela tiden av lärare och människor om jag t.ex har smink och en rosa tröja ja då kan jag bli kallad fjortis eller att lärare skämtar runt om "dah" "hihihihi" imiterar en som man vore blåst och extremt utseende fixerad liksom, Och bara för jag ser en aning äldre ut ibland så förväntas det att jag ska också då bete mig äldre och det finns ju ingen logik i det? 
Nej sluta med era fördomar det är ju löjligt. 

Det andra är ju då ni som använder "BÖG" som ett nedtryckande elakt ord!
Liksom vafan?! Det är ju som jag skulle gå fram och skricka hetrojävel till någon? 
Hur knäppt är inte det.. Bög är inget skällsord det betyder bara att tösen eller herrn är inte intresserad av motsatta könet, så för er alla (tragiskt nog många miljoner) som använder detta som något negativt och ondskefullt LÄGG NER
Men måste även erkänna här att jag använder ordet ibland, inget jag är stolt över.
Och jag kan förstå er alla som ogillar att se tjejer rå hångla och blir chockade över killar som har sex på tv, det är absolut inget jag tänder på och tycker det är ganska obehagligt när det kommer upp på tvin, men för alla er som funnit er livskärlek oberoende av könet, stort grattis!

Mitt sista klagomål är ju över er "Hej jag heter Lisa uppet homosexuell, välkommen till min blogg"
Typ som.. Hej jag är gay därför är jag intressan, läs min blogg.. 
Make no sense, för det är ju ett jävla tjat om att inte homosexuella blir accepterade. Så gör ni själva en big deal av att ni är homosexuella? Lite knepigt man vet ju ingen som skrivit på sin header "Hej uppet hetrosexuell välkommen" 
As bra att ni står för att ni är homosexuella men sorgligt när man gör det för uppmärksamheten! 
Btw, Sverige är faktiskt det mest gay vänligaste landet i världen!

Sista grejen då! 
Det här med att tjocka tjejer som lägger ut bilder och skriver saker som "jag är stolt över min kropp" Då blir reaktionerna "åh du är så stark!" osvosv men om en tränad tjej med snygg smal kropp lägger upp bild blir hon total hor stämplad..
Jag tycker ju likadant haha.. men visst är det knäppt?

Får väl skriva några bra åsikter i morgon kände mig ju nästan lite ondskefull här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!