måndag 26 mars 2012

Godmoooorning!

Hejhejhej! Jag är sjuk så ligger i sängen och glor på barnprogram hihi! 
Jag är jätte sur på blogger! Kan ju inte fixa header och vissa bilder kan jag inte ladda upp här.. 
Jätte frustrerande. 
Men ska försöka fixa det, för det måste ju funka! Jag ska ju ej behöva betala för att blogga det borde ju vara tvärt om.. 


Men iaf har fått så sjukt mycket frågor om mina rörliga bilder så tänkte bara berätta här så alla förstår! 
Jag gör dom på gifyo och min profil finns HÄR fixade den ganska nyligen! 

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. är sjuk på riktigt, har ont i halsen så nä :( <3

      Radera
    2. men fan :( det har jag med som in i helvete men tänkte gå ändå fast vill ju ej gå själv eftersom du är min lilla drivkraft till detta <3

      Radera
    3. Gå hem å sov med dig:( så blir du friskare snabbare!<3
      så kan vi gå på bio på söndag älskling :D <3

      Radera
    4. okej fröken :( men kan du kontakta vår ledare rebecka och säga att vi inte kommer kanske? :D
      låter underbart ! :D <3

      Radera
  2. fin blogg :)
    länkbyte ? :))

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!