måndag 26 mars 2012

HEJ JAG HETER JULIA

Fick bli den rubriken.. haha aja. Just nu håller jag på att beställa bilderna till min anslagstavla, hade helt totalt glömt bort att den existerade haha! Men det kommer bli så fint! Och era bilder är så klart med! Dock endast ni som skicka in den veckan jag fråga om bilder. 
Jag är fortfarande sjuk och sur.. min mor är nämligen ledig idag och så klart ska hon städa hela huset när jag vill sova.. MEN MÅSTE BLI FRISK IMORGON! 
Ska ju bli helt awesome väder! Dock kanske jag skippar att bada, men glass och väninnor blir det nog gott av! 
Ni får ha en super bra måndag kommer mer inlägg senare på dagen såklart! Och min bror ska fixa så jag kan få till min header! Den är verkligen jätte söt hihi 
Ciaao! 

5 kommentarer:

  1. Jag undrar, är det tråkigt med vanlig grå tandställning tycker du? För jag ska få och vet inte om jag ska ha som du eller grå... Får du mycket uppmärksamhet föresten?
    Och föresten bra blogg!! Och du är jätte söt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra fråga, kan ta upp den i ett inlägg nu direkt! :)

      Radera

Tack för kommentaren!