fredag 16 december 2011

TA ÅT ER BARN.

Jag är jätte nyfiken på det här med att "tjejer ska vara jätte smala snygg röv fina bröst" medans killar ska vara "långa med typ 8 pack..?" Det är ju inte så.


Då kan jag tala om att det är vi tjejer som får en bild på att vi ska se ut typ såhär. 
Medans dom flesta killar föredrar mycket heldre den lite kraftigare en så här smal! Och när man är sååå smal har man varken bröst elr röv..Så vi tjejer har fått en liten bild av att det är såhär vi ska se ut och då är vi skit sexiga.. medans killarna skulle bara vara rädd för att göra sönder dig och du skulle se ut att ha en 11 årings kropp.
SÅÅ Var inte rädd att äta flicka lilla.
 Lite kul har samma underkläder som den första hehe.. från HM BH 100:- stringtrosa 69:- 

Och nu till det här! Okej det finns nog många tjejer som älskar magrutor! Men jag känner faktiskt ingen som är så seriöst fokuserad på det här.. när jag precis fyllde 12 då tyckte jag det var aaas fränt och låg å dregla efter bilder men nu bryr jag mig inte alls!! Killar tror faktiskt vi "kåtar" det galet mycket mer än vad vi gör! Typ som några i min klass tror att hela dagarna är det här vi kollar på... Det är ju bara knäppt. Om man har en kille som ser ut så här blir man oftast bara pressad att vara i lika bra form att man börjar stressa osv... Det här är verkligen inget krav på er killar! Hellre lite snällare än en super rutig hård mage!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!