torsdag 15 december 2011

ever wonder how much of this you will eat in the future...?


Min dagliga dos! 
Ser ju lite galet ut speciellt med dom enorma i mitten haha, men ska tala om och tala om mina hiss/diss åsikter om dom här olika pillerna!

Först är det mina p-piller så cerazette äter dom för jag är bokstavligen livrädd för mens och har en bedrövlig mensvärk så jag inte ens kan gå! Så med dom försvinner den vidriga mensen helt och hållet! Dock gör dom dig till en annan människa dom har fått mig att förändras och blivit depp tusentals gånger.. så ska byta så småningom. Och måste ju lära mig ha mens det är ju faktiskt de naturligaste som finns med kvinnan. ps! Finns inte receptfritt! och får egentligen inte ätas innan 15 årsåldern. 

Sedan har vi dom i mitten! Dem är mot akne kostar runt 300 kr och man ska ta en om dagen. 
Jag vet inte om dom är bra eftersom min mor köpte dom till min bror så jag har precis börjat att ta dom! Men har hört av många att dom ska vara super bra! Dock är dom gigantiska haha! Men jag klarar faktiskt att sluka i mig en till vatten ganska lätt! Medans min bror står och krossar och blandar med fil.. ;) 
Detta är nog egentligen till dem med jätte mycket akne problem så vet inte om jag kommer se så mycket skillnad men kan skriva om 2 veckor hur dom funkar, för det står att dom ska ge effekt under den korta tiden.

Dom sista B-jäst 80-100 kr berende på vart man köper är vitaminer och hjälper mest mot hår och naglar!
Och ni ska veta att dom gör underverk till ditt hår om du äter en varierad och väldigt bra kost samt 6 piller per dag! Om du är slarvig med maten och äter lite ena dagen mycket andra eller lever på godis eller bara nudlar & lite sallad typ.. som vissa ungdomar gör i denna genration (typ jag) funka dom inte alls.. 
Men ett tag när jag åt riktigt bra föda växte håret nästan 5 cm i månaden så rekommenderar! 

4 kommentarer:

  1. Hej Julia! Dem i mitten dom stora äter jag varje dag mot finnar och dom har gett mig ett jävla bra resultat asså! Jg har haft finnar sen jag var typ 8 år och förra sommaren var det som värst, sen köpte mamma dom här till mig och dom hjälpte as bra! MEN det står ju på paketet 1 om dagen men det kan man överdosera hur mycket som helst för tabletten är vatten löslig vilket innebär att den kommer sköljas ur kroppen den naturliga vägen efter cirka 8 timmar! Så jag tar 2-3 om dagen för bästa resultat, helst på kvällen med för då har tabletten hela natten på sig att värka! Googla så står det på massa forum :) kram

    SvaraRadera
  2. OJ! Vad skönt för dig!
    Ska ta en innan jag går och lägger mig då!
    Tack så mycket för tippset! :D

    SvaraRadera
  3. Vart köpte du Pantothenic Acid?

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!