torsdag 22 december 2011

Skrattretande

Nu tänkte jag skriva om en åsikt jag har! Jag förstår verkligen inte INTE vrf man lägger ut såna här statusar som JAG ÄR OSKULD JAG HAR ALDRIG DRUCKIT blablabla "gilla om du inte tror mig" vafan är det med er folk... haha så cooola ni är som haft sex och druckit shiiieeet. vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag läser om sådana statusar.

Denna statusen = Hej allihopa jag röker och endast för att jag tycker det är coolt och vill att alla ska veta hur cool jag är så jaaa vilken bra idé att skriva det på fb!

=
Hej allihopa  jag är skit ful utan smink men gör denna statusen med så många pers som jag knappt har och vet att massa inte är inne mer så ska bara "bevisa att jag kan gå utan smink" fast egentligen  inte. 

=
Hej jag vill bara göra det klart för alla att jag har inget självförtroende så jag låter er avgöra om jag ska berätta hur jag känner.

1 kommentar:

Tack för kommentaren!