torsdag 15 december 2011

De där med ålder..

Har ni tänkt på hur ålder uppfattningen ändras beroende på om man känner varandra!
Vad är en vanlig 12 åring liksom? Finns ju inget "normalt" i dagens läge! För jag tänker ju 12åringar som jag var när jag var tolv roligaste som fanns var string trosor godis och magrutor haha! Och åka t stan dra i nordstan å se "cool" ut.. men nu vet jag borde 12 åringar som leker med leksaker och spenderar dagarna att tycka tjejer/killar är äckliga och bästa som finns är typ lego! Till 12 åringar som röker på och har alltid en cigarrett i hands.. samt testat analsex vanligt och typ öron sex.... Så himla galet!
Det värsta är att det är nog såhär när man bor i förorter så tror man att stats barn är tio ggr värre så försöker man vara ännu värre så blir man galen! Men egentligen är nog inte alla i städer något värre utan det beror helt på bakgrund och umgänge!

Och nu till det jag börja att skriva om haha! Jag menar såhär! Mina vänner och klasskamrater som ser mig varje dag tycker ju jag ser ut som en helt vanlig 14 årning och beter mig ungefär som en också medans folk jag precis träffat har gissat på upp till 20 årsåldern haha! Så din dom du träffar oftast får du en uppfattning om att de är dem som är idealisk ålder för utseende och beteende! Tänk på det när ni ser era vänner!
Lite krångligt men jaja.
Har ej klippt mig, håret hänger där bak.....


1 kommentar:

Tack för kommentaren!