fredag 2 december 2011

osminkad söt tjej häär


FREEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAG

Yeah, snart ska jag dra mig till skolan känns helt okej haha, har kemi prov men jag har pluggat ganska duktigt till det så wish me good luck! 
Idag har min klass disco för små barnen, ganska trevligt ju ;) Så jag och mina väninnor drar hem till mig och fixar osv så kan jag lägga upp bild hur det blev senare! 
Sedan tar jag också med mig kameran till discot så får ni se lite vackra bilder på det! 
På lördag drar jag med älskling till stan och handlar lite julklappar sedan sover jag hos han men ska försöka göra massa uppdateringar!

Ha en underbar helg!

2 kommentarer:

  1. Målar du ögonbrynen?:)
    Fin blogg! kram

    SvaraRadera
  2. aw tack!
    Nej faktiskt inte som du hör i en av mina videobloggar så berättar jag att ja föddes med kolsvarta ögonbryn och vitt hår haha :)
    Men ibland händer det nån gång i månaden sådär!:D

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!