torsdag 1 december 2011

Lite sånt där ointressant..

Bästis / Pojkvän - En bästis som är min pojkvän! 


tio vänner / en bästis - En bästis! är såndär som gillar bara att ha riktigt riktigt nära vänner som känner mig så bra att den vet allt om mig liksom så man gör allt tillsammans som när man delar tankar och förstår varann med blickar delar kläder pengar boende ALLT.  Fast jag älskar att träffa nytt folk men lite jobbigt när man har massa vänner som bor långt bort osv så har man inte tid att träffa dem.. 


Relation / Singel - Det beror på, enligt mig själv är jag långt ifrån den bästa på förhållande beroende på min hjärna... tänker nämligen så extremt mycket så jag blir galen..


Stan / Landet - STAN älska älska älska 


Filmkväll / Fest - Det beror på. Filmkväll är underbart! Men älskar att dansa och träffa nytt folk!


bild från i sommras, underbar va? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!