fredag 6 januari 2012

Svar på tal.

"varför ska du få kontakt familj & byta skola"

Min mor är ensamstående och har allt som allt 4 barn min äldsta bror är 33 år så hon har varit tonårsmamma hur länge so helst nu och det är väldigt svårt så hon liksom orkar inte med att vara så bestämd med mig och vi går inte så bra ihop eftersom det var så länge sedan hon var tonåring har hon ingen aning om hur jag mår och jag har ingen blekaste hur hon. Så vi behöver lite tid ifrån varann därför ska jag bo ungefär varannan vecka i en annan familj i Kållekärr på Tjörn och därför troligtvis byta skola till hagnäs om allt känns bra. Ska träffa familjen på torsdag, och skolan på tisdag. Känner absolut ingen där så är lite pirrig hähä. 



2 kommentarer:

  1. Lycka till!
    du är så fin! :))

    SvaraRadera
  2. gu va fin blogg, ja följer den nästan varje daaaaaag! du e den finaste jag har sätt.
    Kraaaaaam!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!