tisdag 17 januari 2012

SÄMSTA MOTTOT EEEEEVER.

"Lev dagen som den vore din sista"


Om jag hade en dag att leva skulle jag trycka ner mig 3 pizzor och 5 kilo godis och berätta för alla som jag gillar hur mycket dom betyder och döda alla jag hatar... skulle våldta allt i min omgivning och vara allmänt sjuk. 


Hur fan skulle jag se ut efter två dagar av sånt liv liksom?! 


Så om man lever efter det citatet lär du ju vara tråkigaste personen ever. För jag har ej hört talas om personer som dödar alla onda och beundrar alla goda reser runt världen varje dag osv osv osv.. 


Aa ni lär ju fatta min mening med det här? Rusha inte in i för mycket saker eftersom det blir oftast fel på alla möjliga sätt då. Tänk er själva.. ni som kanske är förälskad i er mammas nya man och berättar det bara för du har ingen morgondag i tankarna? hhahah okej dålig jämförelse. 
Men ni måste förstå att det livet funkar inte. 


"Live Love Laugh" that's something to live for. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!