söndag 29 januari 2012

Fick en fråga

"VictorJan 29, 2012 11:40 AM

Tja Grymt snygg! ;) 
förresten vad tänder du på? :P
Alltså hur ser din dröm kille ut? behöver inte svara m du inte orkar:)"


 haha hej victor! Tyckte denna fråga var lite knäpp ja. Men har tråkigt så varför inte tillfredsställa dig med ett svar! 

Jag tänder på Mörka ögonbryn "fina bröst vårtor" det betyder inte små och gärna lite mörkare som kan bli riktigt styva! hahah. 
Och så klart äckliga weird saker som att klämma finnar. Det är riktigt frestande enligt mina upplevelser. 

"Min dröm kille"
Kan väl inte riktigt svara på denna frågan? Eftersom jag ej träffat han än. 
Men kan väl skriva vad jag söker hos en kille. Fast om man hittar en som det känns rätt med kan det vara av helt andra skäl ju.
Men just nu tycker jag allt såhär.
Han ska vara Glad, sportig, ur gullig, mogen på ett barnsligt sätt, skön stil, ha åsikter och stå för vad han tycker och tänker, Ska kunna lita på mig och jag lita på han och jätte viktigt att känna sig attraherad mot sin partner. Annars funkar det inte på sikt. och får ej glömma Sexigaste som finns är ju typ krulligt hår. 
Stort minus är när killar säger att dom älskar än efter första till fjärde gången man träffar dem.
Det är endast skrattretande. 
Även ett minus med den där "snobb stilen" snygg på vissa men skulle ej vilja att min pojkvän var klädd i den.

Hoppas du fick svar på din fråga! ;)
 
 hitta bara en snabb söt bild på en pojk. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!