måndag 16 januari 2012

Does it matter?

Många påpekar att det inte är någon idé att vara schyst, bry sig, känna empati och ta andra i förhand. 
HM. Detta är kanske lite sant? Mycket sant... Men man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad även om det funkar eller inte. För huvudsaken är att du trivs i dig själv. 

Jag är sån som hatar att vara elak mot oskyldiga personer och NEJ jag tar fan inte det på skoj om du kallar mig hora, fitta eller håller på å ger ut irriterande kmmentarer.. Jag får brutala skuldkänslor när jag säger något halvt elakt mot någon och andra hör så dem börjar garva och slänger kommentarer som "haha helt rätt" "ägd" osv liksom man kan verkligen se på person hur den bara får den där äckliga klumpen i magen och sjunker en bit.. 
Mångar irriterar sig på mig för jag tar mycket på allvar? Men okej fine. Om ni tycker jag är en idiot som bryr sig hur andra mår, göööör deeet ni! För jag klarar inte att inte bry mig. Har varit med om jätte mycket i mitt liv så vet dom flesta känslorna och därför känner jag väldigt mycket empati för folk. 
Jag har fått mycket skit för att jag brytt mig. Hahah, är inte det lite skrattretande? 
Men har hjälpt och fått hjälp av dessa underbara individer som bryr sig och gör allt i sin makt för att försöka hjälpa än. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!