lördag 26 november 2011

sista jag mindes..

varför jag var på sjukhus var för jag blev alkohol förgiftad mer än 2 promille i blodet och 34 grader i kroppen inget jag rekommenderar ska inte gå in på ditaljer men ville bara skriva lite fint här att det sista jag kommer ihåg var att jag sa Jag Älskar dig, JAG ÄLSKAR ER till Emelie och Linn UNDERBARASTE personerna i världen! Och sedan hade jag tydligen lyckats smsa jonathan med "Älska dig" så tekniskt sätt skulle jag iaf sagt "farväl" till nåra av dom viktigaste personerna i mitt liv! Fast är ju överlycklig att jag överlevde..! Men tänker att detta kanske inte var menat...vem vet?

hahahaha åsååå söta bilder? 
Riktigt njuter på andra bilden HAHA

6 kommentarer:

  1. Hej sötis!
    Har en tävling på min blogg just nu om två helt gratis avancerade bloggdesigner!

    Har bland annat designat dessa bloggar: Feliciakyller.nu, Sagahusberg.blogg.se & Elliu.blogg.se + många andra! Min egen också självklart.

    Jag gör inte gratis i vanliga fall så detta är ett grymt tillfälle för alla som vill ha en snygg blogg!

    LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/november/vinn-en-gratis-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

    SvaraRadera
  2. lugna ner dig med alkoholen, herregud Julia.. <3

    SvaraRadera
  3. Men gud Jullan, inte dricka mer :o <3

    SvaraRadera
  4. jag förstår inte riktigt när hände detta? var de nyligen eller förut? försökte du ta livet av dig?

    SvaraRadera
  5. fredags :) va nej haha? men tappa medvetandet och förstod inte vad jag gjorde..

    SvaraRadera
  6. Hur mycket drack du egentligen?

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!