måndag 7 november 2011

Love Love Love

Idaaag har varit hel OK dag! Har blivit peppad att börja spela ngt fjantigt dataspel också av luddäää så ja vrf inte haha.. Aja just nu gör jag läxor! Jag har verkligen bestämt mig ngn gångi mitt liv SKA jag åka till ett fattigt land och hjälpa till att dela ut mat och kärlek! Så fruktansvärt hemskt att det är så orättvist här i livet mår inte alls bra av att vi sitter på lektionerna med våra macbooks och iphones i våra dyra kläder och godis i handen när barn på andra sidan jorden kämpar varje dag för att klara av dagen..
Varje dag somnar 975 miljoner människor hungriga och har inget kylskåp några meter bort fullt med godsaker.. det är verkligen hemskt att världen är uppdelad så här.

bättre bild på outfiten och vill ha denna bild som profilbild men kan ej komma in på facebook så aa... :(

2 kommentarer:

Tack för kommentaren!