fredag 11 november 2011

Mobilbloggar!

Har inte bloggat ngt idag på grund av stress och skolan! Men efter skolan var jag på möte sedan träffa jag älskling lite snabbt så jag fick pussa lite på han, hehe nu är jag med mina älskade väninnor ska strax äta sushi och godis å ha en mysig tjejkväll! Förresten fick ett par jätte fina örhängen av Cajsa precis, och hon berätta att hon läser min blogg så kan ju passa på att skriva tack här då! Jätte gulligt :') bilder från dagen kommer så fort jag får tag i en sladd!

2 kommentarer:

  1. Det är lungt ^^ Men jag ska köpa dom dära shortsen jag pratade om. DOM E SÅ SNYGGA! men kan köpa 3 st så kan dina väninnor få varsina (E.H, L.M & J.L (du)) :DDD

    SvaraRadera
  2. det behövs verkligen inte! men tack ändå! ;) <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!