tisdag 22 november 2011

Feelings...

Jag har i nu snart 3 år gått och oroat mig för det här med att växa upp... liksom kändes tvungen att göra massa saker bara för att ha det gjort. Inte för att jag kanske innerst inna egentligen ville det utan att jag mer bara ville ha saker och ting överstökade liksom. Misstolka inte detta det har med massor av saker att göra, inte bara dåliga. Och nu känns det så jävla skönt att det är gjort är sååå galet nöjd och stolt över mig själv! 
Fast nackdelen med det är att nu känner jag mig som 17 i en 14 årings kropp och det är inte kul.. Så nu har jag inget mer direkt som jag vill upptäcka tills sådär 18 årsåldern... på ett sätt känns det skönt att inte ha någon press men inget kommer kännas nytt när mina vänner kommer vara över taggade och lyckliga över dessa saker... 




1 kommentar:

  1. vart köper du och dina kompisar era armband? :)
    Älskar bloggen, keep it up!

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!