onsdag 17 augusti 2011

vad jag tycker..

Alltså alla säger till mig att jag ska ta det bra från personerna och utnyttja alla på det sättet som om man har tio halvt bra vänner ska man bara tänka på det bra, men det går ju inte.. tex om man har ngn kompis som det bra med henne är att hon är rolig och påhittig men det dåliga är knk att hon är uppmärksamhets krävande trycker ner en tycker alltid tvärt emot en röker super håller på och kaxar, vad gör man då da ska man bara blunda och hålla för öronen när "det där" händer och dom stunderna under dagen hon säger ett skämt typ är "rolig" ska man vara jätte glad, asså nej det funkar inte så! inte för mig iaf, jag är nog rejält kräsen på att ha en riktigt nära vän :( Eller är sånt här vanligt... Någon som känner igen säg? Någon som har en som är precis som säg själv? Då ska du vara super glad tycker jag!

bild från i våras 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!