måndag 15 augusti 2011

Good morning!

 Har precis ätit frukost och känner mig jätte seg även att jag somna jätte tidigt! Trodde nämligen jag skulle behöva gå upp tidigt men blev inte så :D
Jag ligger och kollar på olika tatueringar vill verkligen ha någon! Tycker det är jätte snyggt med svalor som flyger vid inne armen elr en mustasch vid fingret ;) och betydelsefulla texter! Dock total dissar jag kinesiska tecken verkligen ur fult! Min bror har en och det ser bara ut som en streck gubbe som steker pannkakor.. hahaa!



                                                                                  fell in love with this picture!

1 kommentar:

  1. i Kina tillνerκas ett te som kallas ”bloԁsoсkеrte”, för dess еgenskаpеr att
    greppa blodsockгet ρå god nivåer.


    Mу homерagе - http://www.efven.com/

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!