onsdag 10 augusti 2011

10 saker om mig själv!

1. Jag är vegetarian.
2. Jag har gått i kanin hoppning, hahaa!
3. Jag bor i en håla utanför Göteborg!
4. Har haft 22 hundar samtidigt när jag var pytteliten, så har dock inga minnen av dom.. :(
5. Jag litar för mycket på folk. Vill tro att alla är snälla, kan typ låna ut en 500 lapp till en uteliggare å tro jag kommer få tbx den, hah :(
6. Jag går i cheerleading.
7. Har aldrig rökt eller snusat!
8. Jag har skejtat, men sluta när jag tillslut inte hade någon att skejta med förutom min bror :(
9. Jag har jäkligt bra minne! (;
10. Har varit statist i en film.


gjort lår smycket själv! (: 

7 kommentarer:

  1. Du är så vacker!
    hur länge har du varit vegetarian ? :p <3

    SvaraRadera
  2. aw, tack!
    runt 3 månader bara :) <3

    SvaraRadera
  3. jag käkar vegmat i skolan haha!
    Men vilken film var det???

    SvaraRadera
  4. duktigt, haha :D

    "Till det som är vackert" tror jag den hette! (;

    SvaraRadera
  5. Haha Jag vet.
    Okej :)
    Jo, jag har varit med i en reklamfilm en gång.

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!