måndag 1 augusti 2011

for the first time!

Gud vilka dagar, fredag var jag med Felicia och träffa några av hennes kompisar istan sedan på kvällen åkte vi till olofstorp tror jag det heter och träffa Carro (:
sedan när jag begav mig hem åt med bussen hoppa linn på vid jörlanda å hängde med mig hem så när vi kom hem satt vi å åt ägg och mackor halv 2 på natten, haha.
sedan nästa dag kom Astrid  till mig och vi har både badat ätit massssssa godis och ben & jerrys! dock fick Astrid extrem mensvärk så jag hämta typ tusen kuddar och täcken och vetekuddar, riktigt gulligt faktiskt :'))
så vi ladda ner en såndär tjej film för typ 10+.. men riktigt gillig faktiskt och en annan komedi thriller aktig..



kan ju säga att jag och Astrid blev lite kär i killen i "for the first time" galet vackra ögon och när han börja sjunga så dog vi lite, haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!