fredag 19 augusti 2011

Ny bloggplats?

Jätte knepigt kunde inte göra inlägg igår!?!
Aja jag funderar på att byta blogg portal gillar inte denna sidan alls, ser väldigt opersonligt och tråkigt ut med små bilder osv!

Någon som vet en bra och ganska lätt portal som ni tycker är värd att testa? Vart bloggar ni ifrån som har blogg och läser? :D



förresten igår var jag istan med min väninna! 
Även fast jag var galet sjuk! 
hahaa, jag glömde min väska på suschin så vi fick springa runt å leta efter den :(
Jag köpte en skit snygg skinn jacka och världens mysigaste poncho, kan ta lite bilder på det senare elr i morgon när jag bär de ;) 

3 kommentarer:

  1. devote.se är jättelätt att förstå sig på, så jag rekommenderar det ;)

    SvaraRadera
  2. Fin och härlig blogg!
    Jag gillar blogg.se lätt att kommentera, lätt att fixa med koder osv, testa det!
    :D

    SvaraRadera
  3. aw, tack för tipsen! :D
    men är ganska eftermed sånt här och klura ut hur man gjorde bilderna större så stannar här! ;)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!