måndag 26 september 2011

Please HELP!

Hej jag vill köpa löshår! Ska nämligen klippa av det slitna känner jag.. eftersom jag inte klippt mitt hår på ÖVER ett år haha.. Och då kommer ju håret bli iaf 5 cm kortare och det låter inte alls mycket men när man ser det kommer det bli stor skillnad!
Men då är min svåra fråga vart kan man köpa 70 cm äkta clip on löshår? existeras det ens?!
Har kollat alla dom där vanliga som wendyshair.se & http://www.rapunzelofsweden.com/ dom har endast 50 cm och det är ju kortare än mitt riktiga hår :( Har mejlat och hållit på men verkar inte finnas och vill inte vaxa fast elr något liknande eftersom jag inte vill använda det ofta och vill inte att det ska slita så mycket.

Någon underbar individ där ute som känner igen sig i situationen och vet något ställe?
Eller helt enkelt någon riktigt vetande som har koll ändå?
Skriv då til mig så blir jag över lycklig och lovar er världens snyggaste header ;)
+ Du kan bli länkad här på bloggen ifall du har en egen blogg!







4 kommentarer:

  1. finns 60 cm i clips på rapunzel sen finns det typ sånt som inte e clips sånt med tejp elr keratin som e 70 cm på rapunzel :)))) <3

    SvaraRadera
  2. javet å sånt vill ja ju inte ha! :(((
    men taaack flisaa! :D <3

    SvaraRadera
  3. bättre och gå till "äffärer" eller vad man ska kalla det för att då hjälper dom dig me din hårfärg (dom på safari är sjukt duktiga säger påengång vilken hårfärg du har9 och de e inet så farligt dyrt brukar köpa mitt där och man får välja längd själv fast såklar ju längre desto dyrare (n)

    SvaraRadera
  4. jag har varit där med några kompisar och då hade dom bara 50 cm i äkta! men tack, ska kolla igen! :)

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!