fredag 23 september 2011

Bestämd!

2012 ska bli bästa året om inte världen går under vill säga!
Har redan bestämt massor jag och min bror ska dra utomlands själva tsm! Han fyller ju hela 18 år nästa år.
Sedan Italien med släkt! Och sedan lite jag inte kan dela med mig. + Att min tandställning kommer vara veck håret lite längre och mycket blont ;) Känner mig rätt taggad på att bli äldre! Förra veckan låg jag och grät för jag känner mig så jävla gammal haha! men nu börjar jag inse att det är ändå inget jag kan göra åt det så varför inte göra något bra med det? Har ändå gjort VÄLDIGT mycket för min ålder känner jag.
Ska jobba intensivt med läxor detta året och vara mycket trevligt så blir nog allt underbart i slut endan!
Det jag stör mig på just nu är bara hur alla förändras verkligen känt hur jag förändrats och vuxit ifrån många känns lite tråkigt, men det är ju något man får förstå kärlek & vänner kommer och går helt enkelt.
Fast kärlek är jag ganska trött på vid tillfället känner mig rätt nöjd utan det. Eftersom jag är sämst på att hitta bra killar..
den första kan vara tagen första månaden i 2010 men hitta ingen annan så!



see any change? 

3 kommentarer:

Tack för kommentaren!