fredag 16 september 2011

Lite tipps!

Godmorgooon!
Igår när jag duscha stod jag och tänkte på lite tipps jag kunde skriva upp här haha, och jag kom fram till..

variera olika schampo och balsam eftersom håret vänjer sig ganska fort vid ett och då blir faktiskt håret fortare fett! 

Sov med fläta elr flätor! Det är det bästa sättet att skydda håret att bli slitet när man sover! 

tråkig outfit? Piffa till med massa olika accessoarer så blir det oftast skit snyggt!

Osäker på killen/tjejen du gillar tänk var du lycklig innan du träffar han? då kommer du vara lycklig utan han.
Vänner är det viktigaste här i livet, glöm inte det!


Klä dig som du själv vill se ut och vad du inspireras av! Själv inspireras jag av hippie stilen! ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!