fredag 22 juni 2012

Tillbaka!

Hejhejhej! 
VI hade ej internet i huset i Italien så har ej bloggat något som ni sett, och sedan när jag kom hem i söndags var jag så trött så har ej orkat börja igång igen förens nu! 
Men nu ska det bli som vanligt igen. 
Italien var as bra, och vi pressade varje dag så shiet vad bruna vi blev ;) Dock flagnar jag iaf som en galning.. ser helt sjukligt ut.. 
Så här får ni lite bilder från Italien! 


Dom första bilderna är på huset vi hyrde det var grymt stort! Hela tre våningar och vi hade såklart rummet längst upp haha..
Fanns även MASSOR med ödlor överallt där! Men dom var jätte söta, en trilla ner i polen, så jag rädda den haha. Ormen var dock väldigt vidrig haha:(
Sista bilden är på nästan hela min släkt på min fars sida, alla förutom mina kusiner!

 Sedan sista natten bodde vi vid flygplatsen så vi lätt skulle hitta degen efter.
Därifrån åkte jag och älskling till Rom! Det var skit kul!
haha jag ville mest dit så Jonathan sa att han åkte med för min skull om jag bara inte gick in i alla butiker och direkt när vi kom fram gissa vem som först köpte saker? haha
Men jag fick mig köpt ett par väldigt snygga shorts (på bilden) och presenter till Emelie & Linn!




 Sedan lite blandade bilder från stranden och på min fin fina pojkvän





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!