lördag 30 juni 2012

The hotel!

Nu är vi tillbaka på hotel rummet efter olika behandlingar och ritualer, så underbart var det! 
Känner mig verkligen avslappnat topp till tå! 
Nu ska jag strax  skutta ner till gymmet i mina nya tränings kläder som jag köpte idag, kan visa bild på det senare om min kamera skärper sig, den laggar nämligen kan ej få över alla bilder från spaet.. men kunde få över bilderna från rummet så det ser ni här! 
Ska klura ut vad felet är senare så mer bilder kommer då! 
trevlig helg sötisaar

ursäktar olika storlekar på bilderna, men min kamera vill ju ej föra över dom andra så hade inte många och välja mellan!

Me today

our hotel room 


Now we're back at the hotel room after some treatments and rituals, it was so wonderful!
I feel really relaxed head to toe!
Now I'll will go to the gym in my new workout clothes that I bought today, can show picture of it later if my camera shape up, it lags I can not get over all the images from the spa .. but could get the images from the room so that you see here!
Will figure out what the error is later so more pictures will come then!
Have a nice weekend sweeties

excuse the different sizes of pictures but my camera will of course not work as usually so had not many to choose from!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!