fredag 29 juni 2012

Historian bakom "Majseopippis"


Hej surrikat!

Vi är två fans. Vi har en fråga till dig !
SNÄÄÄÄLLA SVARA !!!! xP
Varför heter du majse o pippis? 
Är det dina djur? Marsvin eller så?
HAHA xD
kramizar !
p.s. vi älskar din blogg ! d.s

hihi, hejhej på er, självklart ska jag svara!
 och tack så mycket att ni gillar bloggen, vad glad jag blir! :)
Svarar i ett inlägg eftersom jag har varit lite dålig på uppdateringen idag 
Men varför min blogg heter Majseopippis har absolut inget med husdjur att göra haha! ;) 
Utan denna bloggen drevs först av mig och min bästa vän Linn vi var då endast vloggare! 
Och jag hade ett beroende av att bara ha tior ahah (vi var 12 år då) så då blev jag kallad pippi eftersom hon bara har guldpengar, och Linn kallade jag majse på den tiden vet inte riktigt varför haha! 
Och sedan när jag tog över bloggen förra året orkade jag ej starta någon ny blogg eftersom vi faktiskt hade lite läsare kvar som kikade in då och då! 
Tyvärr var det inget häftigare än så haha!

Jag och Linn när vi var 12 åriga vloggare! 


two of my readers wonder why the name on my blog is "Majseopippis"
here is the answer!

hihi, hejhej on you, of course I will reply!
  and thank you very much that you guys like my blog, it makes me happy! :)
Responding in a post because I have been a little bad at updating today
But why my blog is called Majseopippis has absolutely nothing to do with pets haha! ;)
 This blog was first operated by me and my best friend Linn we were then only vloggare! (made vedios)
And I've always only had "goldenpennys" ahah (we were 12 years old then) so when I was called Pippi because she only has gold coins (it's a swedish child movie), and I called Linn "majse" back then do not really know why haha!
And then when I took over the blog last year I could not start a new blog because we actually had some readers left who peeked in from time to time!
sorry, but it was not not a cool story!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!