lördag 18 februari 2012

GOODNIGHT


OM MIG

Jag är stolt över
Aldrig testat att röka
Min grymma driv kraft
Min tallang att få folk att låta efterblivna
Hur social jag kan vara bland nytt folk när jag har en bra dag hihi
Mina sånger jag sjunger på när jag har tråkigt. Dem blir ibland lite kusliga men garvar alltid av dem när jag själv förstår vad jag egentligen sjunger om.. allt från bäverstammar till chokladpraliner.

Jag ogillar 
Kan inte säga nej till personer jag gillar
Finner mig oftast till fel herrar
Händer att min vänlighet tolkas som flirtar
Händer ofta att jag hatar någon så mycket att jag älskar den
Att folk har fördomar för mig och ser mig som en bitchig liten sak som bestämmer över mina väninnor och leker med fyrtio åriga gubbar på kvällarna. Detta stämmer ingenstans och tycker själv att jag inte alls ser ut som en sådan tös.  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!