fredag 17 februari 2012

Godmorgon sweethearts❤

Hej igår hade jag hur mycket beslutsångest som helst för denna dag! Men nu känns det lite bättre ett alternativ avstruket iaf.
Men idag blir det kanske utgång dock är mina älsklingar inte här.. eller Linn är super tråkig och ska vara med hennes farfar... och Emelie som alltid är super taggad på roliga saker är så klart i sälen. 

Förresten en sak ni kanske inte visste att jag förlorat två av mina bästa kompisar förra året. 
Just på grund av att dom försökte trycka ner mig som person och förstöra för mig, förstår inte varför man vill förstöra får ens bästa kompisar?! 
Även att jag saknar dom jätte mycket och vet att dom fortfarande vill vara kompis med mig och sagt att dom ångrar sig, så går det ju inte. Man kan inte ha någon runt sig som stör sig på om man får uppmärksamhet har en söt topp eller snackar med någon söt kille? 
Så sjukt tråkigt. Hängde med mig på allt i sista sekunden, och jag vet faktiskt inte hur mitt sommarlov 2012 ska gå utan dem. Eftersom jag var med Linn kanske 10 ggr Emelie 1 gång och dom 80% av hela sommarn. 

Nu ska jag fixa naglarna och göra i ordning mig!

2 kommentarer:

  1. Åååh, det lät inte roligt stackars dig! Men håller verkligen med dig, det finns inget värre än kommpisar som trycker ner än :// <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!