söndag 12 februari 2012

Frågestunden som handlade om mitt 2011 som jag hade för ett bra tag sedan kommer här. Har velat gjort ett video inlägg med svaren men det går ju inte så gav upp.


Kärlek & Relationer 


Hur många gånger har du kysst en tjej? :P

5 ggr kanske.



Hur många har du varigt tsm med?

3 stycken

Hur har alla dina seriösa förhållanden varit och varför tog dom slut. 

Privat:) 

Berätta om dina killar.

Driver inte blog om mitt privata kärleksliv. 

Saknar du någon av dom, skulle du kunna ha förhållande med ngn av dom igen?

Ja jag saknar vissa jag varit på G med men ej tsm med. Men mer som kompis. 


Hur många engelsmän har du haft sex med?

Ifall jag hade haft sex med en skulle jag ej sagt det men skulle även inte sagt om jag inte haft:)

Har du kille? 
Jag är ej i ett förhållande 

Hur många har du kysst/strulat med under 2011? :P
10 stycken

Hur många gånger har du varit kär under året? :)
Hm 2 3 ggr Men har fått starka känslor cirka 5 

Har du och din kille gjort slut?
Haha ja!



 vem var den sista och första du kysste 2011? :)
Första William Sista Philip































KNAS 


Har du någon gång varit riktigt full?

yes



Riktigt söt!! :)
Av tack ^^


kan du ta din fot bakom huvet och bita på tån samtidigt som du äter en snorgrön prinsesstårta? jag vill ha filmbevis för att tro på det ! <3

Köp mig en prinses tårta så ska jag testa älskling ;) 



Varför blev du alkohål förgiftad

Nje vaknade bara upp så


Varför har du målat på dina "uggs"?
Fick en uppgift i slöjden att göra något gammalt till nytt!

Gillar du cyan färg? Motivera varför.
Ja det gör jag! Det framhäver mitt hår så fint! 

Hur ofta klipper du dig?
Vet ej O.o var några år sedan. 

Har du hår under armarna? (Hört att de blivit mode)

Eftersom du ska klaga på allt älskling, så skriver jag om frågan :') —> har du/kan du ta din fot bakom huvet och bita på tån samtidigt som du äter en snorgrön prinsesstårta, någongång DETTA ÅRET?
Bring me the cake darling!

vad äter du för medicin för du är så in i helvete söt?!pooss :*
Haha så söt! GODIS hihi

Du är verkligen söt :) <3
Aw tack blir så glad att höra det! :D<3

Vad är det dummaste du gjort under 2011? :) 
Stoppa ner ett sugrör i en 2 literscola och vände den upp och ner. haha 



Vad är det godaste du smakat på detta året?
 HM.. en exotisk godis jag åt med linn!


hur många meter har du gått i hela dit liv ? Lyckatill med att svara på den :D

15000 steg 5 gånger i veckan! :D




Hur ser du ut i 2011 års sexigaste underklädesköp? ;)
söt 






Allmänt 


Vad är din hobby? 
Cheerleading & Thaiboxning godis ätning också. 

Vilka är din närmaste vänner? 
Emelie & Linn 

har du fått nån ny vänn under 2011, namn? :))
Jadå! Felicia Thelin, Bella, Philip, Felicia Hallgren, Emma, Pontus och massa folk jag var 
med under sommarn.

Vad äter du till frukost?
Socker flingor untz untz 



Finns din cheerleading grupp kvar?

 Har börjat i ett nytt i Göteborg! Elr ska på söndag!:) 

Gör ni pyramider? 
Ja finns bild på det om du scrollar ner ett tag!

isf vem är och har varit längst upp? 
Olika!

Har du någon film eller bild på era pyramider? :)
Bild finns här på bloggen!

Hur många steg har du tagit? ;)

Har jag svarat på! ;) 

 Hur tycker du att ditt 2011 har varit?
Upp och ner men ändå Helt underbart! Bästa året hittills! 


 Vad är ditt favoritmärke på kläder/skor? =)
Ingen aning! Men älskar hippie stilen och sommar kläder! :D


Bor du i villa eller lägenhet?
Radhus!

Favoritdjur?
Bävrar surikater kaniner valpar osvosv (a)

Hur lång är du?
hela 174 cm! 

 Du har så fint hår! hur fick du det att bli så långt?
Dricker mjölk hihi, nej men det viktigaste är att äta bra och varierat gjorde det ett tag men ej längre.  





 Är du vegetarian på riktigt? (förlåt, jag är efterbliven =( )
Ja det är jag haha! Men äter fisk!

Hur mycket pengar har du lagt på kläder detta år haha? :)
Cirka 8000 skulle jag chansa på! 



finns det någon speciell person som du ser upp till?:) 
JADÅ! Ser upp till personer med bra självförtroende och inte svär och använder ord som fitta hora osv, och dem som inte använder uttryck som ÅH GUD VAD FUL blablabla. Är jätte emot sånt trams.  




Bloggen 

Vad har du för statisktik?
Olika från dag till dag ibland när jag gör många inlägg osv ligger den runt 500 annars 300:)


vart redigerar du dina bilder? :)

På iphoto och picnik ibland! 


Hur länge har du bloggat?

Själv i ett halvår innan det ngt år med Linn!

gillar du och blogga? 
Älskar det ibland! När man orkar fixa sig och händer spännande saker ;) 
Men just nu när blogger inte funkar så jag bara kan blogga från datorn suger det hååårt. 

Vad gör du på fritiden?
Läs min blogg så får du svaret!

Har du haft någon annan blogg på någon annan bloggsida? :)
Ja massor! Ville prova runt för stör mig på mitt blogg namn haha. Men trivs bäst här på blogspot. 

Vilka bloggar läser du?

Det är mina måste titta varje dag bloggar! Annars har jag 10 till jag kollar 5 ggr i veckan typ! :)

 Vilka bloggar läser du? :) 
Har jag svarat på!

kan du göra en video på hur du sminkar dig till vardags? :) 
Sminkar mig ej mycket till vardags blir mest bara lite puder så skulle ju inte vara så kul att se haha! 
Men kan visa vad jag använder osv när jag drar tex till stan! :)


3 kommentarer:

  1. Fan va tragiskt att du inte ens vågar visa upp din riktiga cheerleading grupp...
    Där försvann all respekt för dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha men va? går ju inte kvar i den och haaar endast en bild som redan ligger ngn stans här på bloggen :)
      draaamatisk du är

      Radera
  2. Köper en tårta nån dag nästa vecka! HIHI förväntansfull >:D

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!