måndag 2 juli 2012

If you are reading this? Your alive, and thats a good reason to smile! :)


Har någon mer än jag tänkt på att varannan tonåring deppar hela tiden?
Jag vet inte hur många töser och gossar som jag inte ens känner skriver till mig på fb att dom mår dåligt och har dåliga kompisar och inte något förhållande osvosv, herregud säger jag bara!
Ibland är livet lite jobbigt och väldigt orättvist men livet är hur du gör det till!
Va dig själv och så hittar du personerna som gillar och accepterar dig för den du är!
Ingen kan vara omtyckt och älskad av alla, det går inte.
Be strong kids!
_________________________________________________________________________________

Someone els than me thought about almost every teenager feeling depressed all the time?
I do not know how many girls and boys that I  don't even know write to me on fb that they feel bad and have no good friends and they have no relationship......, my God!
Sometimes life is a little hard and very unfair but life is what you make it!
Be yourself and you'll find people who like and accept you for who you are!
Nobody can be liked and loved by everyone, it impossible.
Be strong kids!


2 kommentarer:

Tack för kommentaren!