måndag 2 juli 2012

Godmorning!

Nu äter vi frukost och tittar på tottaly spice haha, kom ni ihåg den serien? 
Aja, idag ska vi nog inte göra så mycket bara mysa i stan!
Men vi kommer nog på något tillslut som alltid, hihi
Såg att jag fått några frågor som jag tänkte besvara också! 


Hej! jag bara undra hur mycket din Collage jacka kosta som du köpte i London och på vilken affär du köpte den ;D Kram
Den är köpt på en marknad så jag vet inte kanske 400 svenska kronor? Kom verkligen inte ihåg haha :( 


hej, tänkte bara fråga vad du tycker om låten som lana och asap rocky har gjort? :) och för det andra så är din blogg grymt bra, typ den enda bloggen jag läser haha :)
Jag älskar Lana Del Rey med hela mitt hjärta och tycker hon är så galet begåvad och underbar haha! 
Men just den låten var inte riktigt i min smak! 
aw, tack så mycket, blir så glad av att höra sånt! 






we just ate breakfast and watch tottaly spice haha, did you remember that series?
Oh well, today we will probably not do much just go to the city!
But we probably find something awesome to do like always, hihi
Saw that I had some questions that I going to answer now!

Hello! I just wonder how much your collage jacket cost that you bought in London and on which store you bought it: D Hugs
It is bought in a market so I do not know maybe 400 Swedish crowns? really do not remember haha: (

hi, just wanted to ask what you think about the song that lana and asap rocky've done? :) And second, so your blog is really good, like the only blog I read haha :)
I love Lana Del Rey with all my heart and think she is so talented and wonderful haha!
But that particular song was not really my taste!
aw, thank you, hear things like that makes me really happy! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!