söndag 27 maj 2012

Gårdagen!

HEJHEJHEJ
Nu ska ni få höra om min gårdag hahah, vaknade upp hos Jonathan skulle hem ganska tidigt så runt 12 tiden satt jag på tåget men mitt fritidskort är ju borta och hade bara kvittot så blev tvungen att gå av två mil från mariestad för att börja vandra tillbaka haha... utan skor också för dom la vi i Jonathans kompis bil på fredags kvällen. 
Så efter drygt en mil gåendes på en väg med bara massa skog skog och skog hahaha, sjungandes osv.. 
Så fick jag skjuts av en ung dam som var hela 8 barns mamma, hon var jätte trevlig! Men innan hon kunde släppa av mig hos Jonathan igen så hjälpte jag henne köpa en gräsklippare, men på väg till jonathan sedan så kollar jag ut genom fönstret och ser han hahaha, så hoppa ut och fick köpa ett nytt busskort, så skulle hans kompisar till tjörn så fick sällskap hela vägen hehe:) 
Sedan när jag kom hem drog jag till Hugo där Linus Ludde Emelie och linn var en stund också! 
Vi åt godis chips och pizza medans vi kolla på USC, och shit vad vi blev glada när vår LOREEN vann! hiihihi 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för kommentaren!