måndag 10 oktober 2011

Hej härliga Måndag!

Första gången typ jag kallat måndag härlig, kan det bero på att jag ska köpa mig en mobil denna dag!
Absolut och är så himla glad! Har inte köpt en ny mobil sen i 4an haha.
Ska bli sååå skönt att kunna få tag i människor och smsa innan man somnar osvosv!! 
btw Är det någon som vet om man kan blogga med bilder osv från iphone till blogspot? 
Det hoppas jag verkligen man kan då kan jag göra inlägg hit hela tiden hähä.. 

Förresten jag och min kompis som var i stan igår såg en bloggare hon hade läst hennes blogg ganska länge och såg upp för person och blev väldigt besviken när tjejen hade 3 kg orange brunkräm håret förjävligt 2009 fjortis hår och "bitck blicka" oss för vi kolla en extra gång eftersom vi båda inte fatta direkt att det var hon men att vi kände igen henne! Så ibland behöver man nästan träffa personen innan man bestämmer sig för att se upp mot den! 




1 kommentar:

  1. det går på blogg.se men vet inte om det funkar på blogspot :( <3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!