måndag 31 oktober 2011

den där Julia

9 saker jag inte klarar mig utan.
Data/mobil
Månadspeng/lön
ngt husdjur!
Bekräftelse - alltså att ngn finns där i alla lägen.
mina vitaminpiller!
Värme.
Ngt att göra haha när jag är rastlös är det fan sorgligt.
Busskort


8 tvångstankar/måsten, haha!
Varje gång jag ser en gul bil måste jag tänka "gul bil" och slå mig själv.
När jag går över A brunnar tvekar jag lite men förr va det värre haha!
Jag måste alltid sova med vissa armband som jag fått av betydande personer annars känns det som dom glömmer bort mig.
Jag måste se hav minst 1 gång om dagen, det får mig att allt känns så fridfullt typ, haha.
Ifall jag ska göra/åka i väg på ngt försöker jag låta bli att tagga det så blir det alltid 10 ggr roligare!
Jag är väldigt orädd av mig och försöker inbilla mig att alla är underbara och trevliga!
 litar föööör mycket på folk.
Har JÄTTE svårt för att säga nej.




1 kommentar:

  1. HAHAH så söööt!
    kan du inte gö ngn mer videoklipp snart? :3

    SvaraRadera

Tack för kommentaren!