söndag 24 juli 2011

galen vecka!

Nu ligger jag i soffan, galet trött men måsta packa drar nämligen iväg till grums imorgon till min farfar!
Ligger och tänker på hur min nya header ska se ut.. Få väll hitta på något när jag kommer hem på onsdag!

Veckan har varit underbar! Fast för få timmar sovande.. kommer kanske lite bilder senare, de galnaste var nog i fredags jag Metta yohanna och Linn var på gothia discot, men det sög sjukt svettigt det bara rann alltså! så efter någon timme bestämmde vi os för att gå och bada vid fontänen utanför kungsportsplatsen klockan halv 12 på natten! HAHA när vi gjorde det kom några killar från jönköping och joina, sjukt goa! :)
Sedan får man ju inte glömma JAG HAR ÅKT ATMOSFEAR! var så sjukt rädd åkte den med några engelsmän och linn! Men den var inte så läskig som jag trodde!
Lärt känna så underbara och härliga personer denna vecka 







1 kommentar:

Tack för kommentaren!