Hejhej! Just nu sitter jag i mitt ny städade rum och äter ett äpple! Ville bara meddela er vad jaag ska göra imorgon, jag ska nämligen först på cheer träning sedan hem t min trevliga vän Hugo och käka tacos och se på film med massa underbara människor! Sedan sover älsklings väninnan linn hos mig med, underbart
Idag var jag i stan åt kina/sushi buffé och gick en sväng på IKEA! Förresten är min bror ÖVERALLT på hela stan också?! ganska trevligt för han!
torsdag 17 november 2011
Mobilbloggar
Har precis tagit massa blodpropp i armen. HATAR det. Typ skrek haha :(
onsdag 16 november 2011
Fail text islutet å glömt lite mysiga klipp men kan ej ändra för min broder lanar. FML.
HAHHHAHHH bara älskar bilden innan man startar videon!
Helt vild fäst asså!?!? Sjuuuukt galet folk :*
And dont ask why we say "fucking" every time we talk, because i dont have a fucking clue.
Me and my gaaaangsta crew.
Lite bad uppdate idag jo jag vet!
Men iaf skullle egentligen gå på nya Twailight filmen imon med Nikola & Linn men så fanns det bara platser på natt bio så det går ju inte på en torsdag.. Så istället drar jag till stan med mami och äter mat & drar t IKEA hahaa.
Bilden pratar för sig själv!
Halft sjuk foff men drar mig till skolan ändå! Idag vill jag göra ngt speciellt så skriver om vad jag hittar på senare hähä!
tisdag 15 november 2011
Missing
Saknar mitt långa blonda hår :( längtar verkligen till våren då jag får tbx det!
Lägg ärke till att jag har 2 stycken lisebergs band haha! ;)
Tänkte göre en "film" uppdelan i två delar med massa klipp så det blir liksom blond vs brunett så får ni själv säga vad ni tycker jag passar bäst i :D
Lägg ärke till att jag har 2 stycken lisebergs band haha! ;)
Tänkte göre en "film" uppdelan i två delar med massa klipp så det blir liksom blond vs brunett så får ni själv säga vad ni tycker jag passar bäst i :D
haha,
Jag är sjuk idag alltså galet sjuk har spytt och inte sovit ngnting hemskt verklige. Så kommer nog inte blogga så mycket idag! Å detta suger för jag skulle t stan idag och äta osv :(
sitter och små skrattar för mig själv åt sådannahär bilder.. tror jag ska fortsätta med det under dagens gång :')
måndag 14 november 2011
Måndag.
Jag ogilllar dessa måndagar har extremt ont i magen ocksåå... Jag vill ha helg :(
Tänk att det bara är ... vänta ska bara fråga Siri...hahaa 41 dagar kvar till jul! Bara jag som gjort en önskelista än? ;)
Tänk att det bara är ... vänta ska bara fråga Siri...hahaa 41 dagar kvar till jul! Bara jag som gjort en önskelista än? ;)
Idag har jag varit med Linn och lekt med hennes lille bror typ x'd
sysslade med typ det häär... visst är jag ganska lätt underhålld? elr hur man säger..
Linn tog bilden vi leker med bilar och jag ser typ ut att vara lika stor som 4 åringen...
Skolaaaan
Superduperultra seg dag.
Snart ska jag till tandläkaren kände att alla måste veta detta!
Sedan efterskolan ska jag leka med Linn tror jag väntar förväntans fullt på svar skicka nämligen precis en sådan där lite gullig lapp
"Ska vi leka idag? :$"
Ja [ ] Kanske [ ] Nej [ ]
söndag 13 november 2011
Vegitarisk föda!
En läsare som ville att jag skulle skriva om vegetarisk kost har varit lite seg men nu kommer det!
Faktiskt är jag ganska fel person att fråga eftersom jag har galet mycket brister och går i terapi för att försöka bli kött ätare igen.
Men det viktigaste är att äte mycket regelbundet och varierande mat.
Det jag brukar äta som mest hemma/restaurang är
Sushi, risotto, Linsoppa, nudlar, sallader, korn burgare, pizza osv..
Korn smakar precis likadant som kött så det rekommenderar jag till er som gillar kött helt enkelt haha, men det är gkort på svamp tror jag.
Viktigt att äta få i sig är protein fibrer omega 3 som finns i ägg havregryn och fisk tex.
Man måste verkligen tänka på att få i sig allting som är viktigt annars kan håret tappas naglar tunna och blåa blåmärken utan orsak på kroppen, man blir lätt sjuk och tungan kan bli gulaktig, så försök att titta runt på nätet och prata med dina föräldrar innan du blir vegetarian!
Sedan är det bara att åka runt på restauranger och testa dig fram vilka saker du gillar och inte gillar! ;)
Jag tycker verkligen det inte är svårt att vara vegetarian! Och på MAX finns det till och med vegetariska hamburgare! stort gilla (a)
lördag 12 november 2011
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
Ytterst gulligt, barn som har skrivit sina önskningar över en hel park!
Jag är väldigt stolt över Linn som lyckades äta hela hennes pizza, duktigt kämpat♥
Mobilbloggar!!
Nu sitter jag på bussen med Linn och är strax framme, hon ska kolla på ett par jeans sedan ska vi dra å äta! Tror det blir något mysigt ställe på Vasagatan. Har även tagit uotfit bild som kommer upp senare! Ha en underbar dag!
Godmoooorning!
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan vidare till Göteborg med Linn, ska förhoppningsvis fixa min iphone och sedan äta på någon mysig restaurang!
Kommer mer inlägg om sådär nåra minuter nej men ville fatta det kort för har lite saker att gö just nu!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Natttiiiinatiii!
Nu ska jag och mina käraste nana! Ville verkligen meddela detta kändes att det skulle vara så spännande för er att läsa!
Kan slänga in ett litet tipps som jag säkert skrivit förut! Sov med flätor/fläta, skyddar håret bäst!
TREVLIG HELG PÅ ER TURTURDUVOR elr ngt sådant romantiskt!
Kan slänga in ett litet tipps som jag säkert skrivit förut! Sov med flätor/fläta, skyddar håret bäst!
TREVLIG HELG PÅ ER TURTURDUVOR elr ngt sådant romantiskt!
fredag 11 november 2011
Mobilbloggar!
Har inte bloggat ngt idag på grund av stress och skolan! Men efter skolan var jag på möte sedan träffa jag älskling lite snabbt så jag fick pussa lite på han, hehe nu är jag med mina älskade väninnor ska strax äta sushi och godis å ha en mysig tjejkväll! Förresten fick ett par jätte fina örhängen av Cajsa precis, och hon berätta att hon läser min blogg så kan ju passa på att skriva tack här då! Jätte gulligt :') bilder från dagen kommer så fort jag får tag i en sladd!
torsdag 10 november 2011
Rainy days..
Ibland är regniga dagar underbara man vill bara springa ut och leka i sina stora rosa hunter stövlar typ, hähä.
Och ibland vill man bara låsa in sig i en källare med 50 kilo kebabb typ..
Och ibland vill man bara låsa in sig i en källare med 50 kilo kebabb typ..
foff sjuk...
Vill inte inse att jag bara ätit glass och choklad idag haha.. ska nog dra en sväng till stranden med sigge sedan göra lite nudlar! Har absolut ingen ork att skriva inlägg är sååå trött i hela kroppen fattar inte ens att jag orkar just nu :') Har lovat att jag ska skriva om min vegitariska kost.. och jag ska!! men alltså jag lever på godis glass och sushi typ.. elr som min pojkvän säger "godis & gräs" så det kommer ju inte bli ett super intressant inlägg :D men kan lägga ut lite tips på bra saker iaf!
Aja bjuder på brutalt söt bild på mig och linn..
Aja bjuder på brutalt söt bild på mig och linn..
onsdag 9 november 2011
Underbara nyårs/jul klänningar från nelly.com
Min favorit till jul med släkten är nog den röda där nere och nyårs festen den svarta där nere!
Har ni någon favorit mellan dom 4a? :D
Har verkligen tänkt på..
Hur mycket alla på min blogg gör den här "kanin" "rått" minen hahaha?!
Jag gör den själv hela tiden vet fan inte vrf har alltid gjort den eftersom min bror gör den hela tiden sedan blir det automatiskt att mina kompisar också hänger på! lite gulligt :')
Eller är det någon mer där ute som kör på denna "posen" så fort en kamera kommer upp? ;)
Jag gör den själv hela tiden vet fan inte vrf har alltid gjort den eftersom min bror gör den hela tiden sedan blir det automatiskt att mina kompisar också hänger på! lite gulligt :')
Eller är det någon mer där ute som kör på denna "posen" så fort en kamera kommer upp? ;)
sjuk idag :(
Vakna precis av att max ringer å skriker : vafan är du?! blir typ rädd först haha, och usch mitt huvud exploderar... Vill bara sooova så kommer kanske inte vara super bra på uppdateringar idag! men tänkte lägga in ett litet film klipp sedan för det var sååå länge sen!
Som sagt ingen skola för mig idag bilden är tagen i måndags. sötosv.
Som sagt ingen skola för mig idag bilden är tagen i måndags. sötosv.
tisdag 8 november 2011
dålig bild men, gaaah dör.
bara jag och mina väninnor som var dö kär i lille peterpan när man var mindre?
brutalt snygg han har blivit.
schooool
åså söt man kan vara.
Nu är jag ganska så ny vaken SJUKT TRÖTT, men måste ändå till skolan!
Ska ha prov idag som inte jag haft någonsomhelst möjlighet att plugga till på grund av mina data som är typ total krachad :(
Nu är jag ganska så ny vaken SJUKT TRÖTT, men måste ändå till skolan!
Ska ha prov idag som inte jag haft någonsomhelst möjlighet att plugga till på grund av mina data som är typ total krachad :(
måndag 7 november 2011
Love Love Love
Idaaag har varit hel OK dag! Har blivit peppad att börja spela ngt fjantigt dataspel också av luddäää så ja vrf inte haha.. Aja just nu gör jag läxor! Jag har verkligen bestämt mig ngn gångi mitt liv SKA jag åka till ett fattigt land och hjälpa till att dela ut mat och kärlek! Så fruktansvärt hemskt att det är så orättvist här i livet mår inte alls bra av att vi sitter på lektionerna med våra macbooks och iphones i våra dyra kläder och godis i handen när barn på andra sidan jorden kämpar varje dag för att klara av dagen..
Varje dag somnar 975 miljoner människor hungriga och har inget kylskåp några meter bort fullt med godsaker.. det är verkligen hemskt att världen är uppdelad så här.
bättre bild på outfiten och vill ha denna bild som profilbild men kan ej komma in på facebook så aa... :(
Varje dag somnar 975 miljoner människor hungriga och har inget kylskåp några meter bort fullt med godsaker.. det är verkligen hemskt att världen är uppdelad så här.
bättre bild på outfiten och vill ha denna bild som profilbild men kan ej komma in på facebook så aa... :(
Morning ♥
Hejhejhej! Jag är lite stressad så tar det kort!
Dagens outfit = Vila tröjan
(som ni ser längre ner på bloggen)
& Jeansen som också finns där!
Aja Jag vill ha snö nu sedan julafton oh sedan fylla 15 sedan så börjar allt igen på VÅREN wiiiih.
Dagens outfit = Vila tröjan
(som ni ser längre ner på bloggen)
& Jeansen som också finns där!
Aja Jag vill ha snö nu sedan julafton oh sedan fylla 15 sedan så börjar allt igen på VÅREN wiiiih.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)











































