fredag 12 augusti 2011

Wishes?


Vad vill DU se i min blogg? 
Tänkte att ni kunde få vara delaktiga och bestämma hur jag ska göra ett inlägg!
tex, video när jag fixar håret (isåfall får ni skriva plattat elr lockar) Smink video, bilder när jag var yngre, frågor och svar osvosv, jaa alltså nästan allting! Skulle nämligen vara kul och veta vad ni vill läsa & se!

torsdag 11 augusti 2011

FIKA



Kom precis hem från stan, har köpt en massa godis från 4 gott så ska strax ha mys med film och väninnan
Imorgon får jag reda på en heeeeelt UNDERBAR sak, om det funkar elr inte då... skriver mer om det imorgon om det går som planerat! ;)
byeby


STAN SNART

Blev inget badande för mycket moln men vi låg & stekte på min studdsmatta ett tag! ;)
Nu ska jag och min väninna Matilda äta sedan dra t stan och fika!
Ska bara fixa mitt vackra morgon ruffs och byta om sedanså! Ha en trevlig dag alla!




Hiss/Diss?

Vad tycker NI om Lårsmycken?


 Själv tycker jag dom är riktigt fina, lite kul och ha på sig dom i stan och få massa blickar och lite frågor vad man köper dom och jag svarar glatt att jag gjort det själv! (; 

HEJHEJHEJ!

Godmorgon alla glada människor! Jag ville bara meddela att det är underbart väder och jag ska bada!
Och det rekommendera jag till er oxå eftersom sommarn är snart slut :(
Kan ta lite bilder och lägga ut ikv.

Har en fråga om någon med navel piercing läser, kan man bada efter bara några dagar i havet?
skulle bli sjukt tacksam för svar eftersom jag är ganska osäker själv!

 

onsdag 10 augusti 2011

juliaa




klippen är från i våras och när linn biter på min tunga vare hösten (;

10 saker om mig själv!

1. Jag är vegetarian.
2. Jag har gått i kanin hoppning, hahaa!
3. Jag bor i en håla utanför Göteborg!
4. Har haft 22 hundar samtidigt när jag var pytteliten, så har dock inga minnen av dom.. :(
5. Jag litar för mycket på folk. Vill tro att alla är snälla, kan typ låna ut en 500 lapp till en uteliggare å tro jag kommer få tbx den, hah :(
6. Jag går i cheerleading.
7. Har aldrig rökt eller snusat!
8. Jag har skejtat, men sluta när jag tillslut inte hade någon att skejta med förutom min bror :(
9. Jag har jäkligt bra minne! (;
10. Har varit statist i en film.


gjort lår smycket själv! (: 

Matilda ♥ Julia





Daaaagen, 
har en massa mer bilder som jag ska prioritera i andra inlägg under veckans gång! 
Tänkte gö ett "tio saker om mig" inlägg imorgon (; 
ska bara fundera ut några intressanta saker haha! 
Men nu ska moi sova, godnatt 

tisdag 9 augusti 2011

STAN

Sådääär nu måste jag rusa till bussen har typ tio minuter på mig!
Jag idag.



söndag 7 augusti 2011

♥INSPIRATION♥

Det finns så extremt många olika stilar.
Man kan beskriva sig själv med en stil och det är precis det jag älskar med olika stilar!
Vissa klär sig för musiksmak sporter mode.. allt möjligt.

Våga klä er precis så ni vill! ingen stil är ful, alla är speciella på sitt eget sätt! 

suttit ihop bilderna själv, hihi stolt att jag orkade! 


sedääääääääääär!

 Sådäär ser den ut! 

 inte alls smutsig spegeln och absolut ingen av mina vänner som har funnit sig underhållande av att pussa på den med massa läppglans, haha!
                        Köpte också denna här piercingen, längtar tills jag får byta tar cirka 3 månader :/


Aja gårdagen var jag med Linn vi käka massa chips och Ben & Jerry's glass! 
Tittade på två ur töntiga filmer också (; 

Tävling!


Du har chans att designa din egna one piece! 
Allt du behöver göra är att gå in på den här --> www.viktorfrisk.com
Scrolla ner till tävlingen och läsa instruktionerna där! 


fredag 5 augusti 2011

piercing!

Drar mig in till stan med MAAAAX nu och ska pierca mig! :o
tur att man får en peppande kille bredvid sig iaf! får tvinga han att mata mig med ljuvlig föda medans nålarna åker in i mig...
Bild på det kommer kanske sedan om någon önskar! :-)


torsdag 4 augusti 2011

i'm going my own way.





 Believe in yourself, do what you want to do, be who you want to be, wear the things you want to wear, don't let anyone get in your way, your amazing just the way you are. 




onsdag 3 augusti 2011

NAGLAR

Några dagar sedan var det det här jag satt och pysslade på morgonen.






blev inte så jätte bra men var sysselsatt ett bra tag iaf!

...

En varm sommar dag mitt på sommarlovet, en tjej och kille satt i gräset vid en bäck, tjejen lyfte huvudet och titta in i killens bruna ögon och dom kysstes sedan sa killen
- var är du räddast för?
hon visste direkt vad hon fruktade mest av allt och förstod att det var precis de hon gjorde precis då som hon var räddast för, att bli sårad att älska någon och känna massa underbara känslor och sedan bara allt försvinner, hon var rädd för att aldrig mer känna den känslan. 
Vid det tillfället insåg hon knappt hur mycket hon älska just han, just han som satt där och titta på henne som hon var den vackraste och underbaraste personen som fanns..
men hon berätta aldrig, hon svarade aldrig på frågan.
dagarna gick och dom hade så otroligt underbara dagar tsm. 
Tillslut var dom tvungna att skiljas att aldrig mer träffats, det var sent och dom låg tätt intill varandra och höll varandras händer, det var vid det tillfället hon verkligen insåg att han var den rätta, de hon inte förstod var att han skulle fara iväg och dom inte mer skulle träffas.. dagarna gick och saknaden sved men det kändes ändå alltid som han inte var långt ifrån han var liksom inne i henne, men efter veckor förstod hon verkligen hur mycket hon saknade hanns beröringar hans närvaro hans röst hans sätt att titta in i hennes ögon.
Hon kände rädsla och ensamhet, hon bestämde sig då för att aldrig mer bli kär aldrig mer ställa sig så nära en person, ifall man inte blir kär inte blir besatt av personen kan man inte bli sårad. Men ändå känna sig älskad men inte älska tillbaka. 


så sann text men så mycket fel 


måndag 1 augusti 2011

for the first time!

Gud vilka dagar, fredag var jag med Felicia och träffa några av hennes kompisar istan sedan på kvällen åkte vi till olofstorp tror jag det heter och träffa Carro (:
sedan när jag begav mig hem åt med bussen hoppa linn på vid jörlanda å hängde med mig hem så när vi kom hem satt vi å åt ägg och mackor halv 2 på natten, haha.
sedan nästa dag kom Astrid  till mig och vi har både badat ätit massssssa godis och ben & jerrys! dock fick Astrid extrem mensvärk så jag hämta typ tusen kuddar och täcken och vetekuddar, riktigt gulligt faktiskt :'))
så vi ladda ner en såndär tjej film för typ 10+.. men riktigt gillig faktiskt och en annan komedi thriller aktig..



kan ju säga att jag och Astrid blev lite kär i killen i "for the first time" galet vackra ögon och när han börja sjunga så dog vi lite, haha!




torsdag 28 juli 2011

VÄRMLAND

 
                                                              
                                                                     Girlpower (a)

                                                      till minne av alla som avled i Norge 


Alla tågen i hela sverige stannade faktiskt för att ha en tyst minut för dom som avlidit, fast där jag och min bror satt var det nog bara vi som var tysta... skrikande bebisar överallt (; 

tisdag 26 juli 2011

r.i.p

Fick precis höra att min farmors mamma har dött:( lite sorgligt hon var sådan underbart gullig dam!
Men 96 år är inte dåligt! Hoppas du får det bra Sonja Karlsson 

söndag 24 juli 2011

galen vecka!

Nu ligger jag i soffan, galet trött men måsta packa drar nämligen iväg till grums imorgon till min farfar!
Ligger och tänker på hur min nya header ska se ut.. Få väll hitta på något när jag kommer hem på onsdag!

Veckan har varit underbar! Fast för få timmar sovande.. kommer kanske lite bilder senare, de galnaste var nog i fredags jag Metta yohanna och Linn var på gothia discot, men det sög sjukt svettigt det bara rann alltså! så efter någon timme bestämmde vi os för att gå och bada vid fontänen utanför kungsportsplatsen klockan halv 12 på natten! HAHA när vi gjorde det kom några killar från jönköping och joina, sjukt goa! :)
Sedan får man ju inte glömma JAG HAR ÅKT ATMOSFEAR! var så sjukt rädd åkte den med några engelsmän och linn! Men den var inte så läskig som jag trodde!
Lärt känna så underbara och härliga personer denna vecka