måndag 12 december 2011
Lööv crew
Asså herregud! Dom här pojkarna är så fina och jag älskar dom! <3 Lille Johan längst ner har väldigt fin kropp och Lille Ludde längst upp kan jag inte äns nämna hur gullig han är, asså gud!
Aja men mina BiffKrims och jag ska nu gräva ner en levande organism i en underjordisk klimakteriegrotta. Det ska bli extremt roligt med tanke på att jag är en ond flicka som är korpulent och juvenil.
Senare kommer jag blogga om Erquits hemliga dag!
Puss i gömsken!
Aja men mina BiffKrims och jag ska nu gräva ner en levande organism i en underjordisk klimakteriegrotta. Det ska bli extremt roligt med tanke på att jag är en ond flicka som är korpulent och juvenil.
Senare kommer jag blogga om Erquits hemliga dag!
Puss i gömsken!
söndag 11 december 2011
Moilbloggar
Jag har ju typ glömt av denna sidan... Nej men har varit typ sjuk och idag varit i stan handla för tusenlappar..... Nä men galet mycket! väldigt snygga saker oxå;) bilder kommer!
lördag 10 december 2011
JAG ÄR SUGEN
PÅ NGT GOTT MEN INTE GLASS GODIS CHOKLAD UTAN NGT ANNNAT MEN VET INTE VAD DET ÄR SÅ DET ÄR SVÅRT ATT TILLFREDSSTÄLLA MIG VID TILLFÄLLET.
LÖRDAG
Jag är väldigt trött idag alltså det är läskigt så trött jag är :( vet knappt vad jag snackar om när jag öppnar munnen :o Så sitter i min ensamhet och tittar mysiga avsnitt och äter!
fredag 9 december 2011
Mobilbloggar
sjukt trött orkar dock inte uppdatera här då så godnatt, skriver tomarrow
torsdag 8 december 2011
OMG
It's snooow!
Snööar ute, LYCKA :D
Vintern är hemsk osv men visst är den vacker med vit snö överallt..
Hoppas det lägger sig så det blir lite att ta i imorgon! ;)
lät dock fel men.
Aja nu märkerna ni nog att jag är fööör excited för att skriva, ciao!
Torsdag!
Imorgon är det fredag weaao! Ska strax till skolan så får ta det kort i dag ska jag vara meeeeed älskling sedan måste jag plugga lite också..... Men i helgen blir det jul handel! Kanske tar med min kamera och tar kort på allt jul pynt också!
onsdag 7 december 2011
HAHA, varfööör blev han så bred?
Hade inget att skriva så visa en liten eld saak från skolan haha! ser coolare ut irl.. :[
BARA SJUKT?!
Den enda tävlingen jag deltog i av alla blogg kalendrar och jag vinner?
Bland 512 personer... det här är ju bara sjukt O.o
Goodmooorning!!
Jag är frisk igen och ska strax dra till skolan, Känns lite härligt faktiskt... även att jag har matte prov.. °_°
Aja måste verkligen hitta någon fin julklänning snart! Tror jag åker och letar i helgen.
Men nu har jag ingenting nödvändigt att skriva haha förutom att såhär ser jag ut i dag typ orkar aldrig fixa migg till skolan :(
så ciao!
tisdag 6 december 2011
Kommmenteraa!
Lite knäppa saker bara!
Som sagt skulle vara jätte kul om någon kom med något förslag på tävling foto tävling eller något har aldrig haft och det värkar sjukt kul! :D
I want this so bad!
Jag har blivit så kär i "frihets" tatueringar alltså fjädrar grymma citat djur och lite hippie täcken osv.
Vill så gärna ha något litet som får mig att le varje gång jag ser det!
Dock är jag mycket för ung man måste ju vara 100 % säker på en tatuering innan man gör den..
Som min kusin t.ex... Han gjorde en tatuering av dåvarande tjej från bröstet ner till låret hon höll ett skynke med sitt namn på och det såg exakt ut som henne! Sedan gjorde dom slut haha.. stackarn :(
måndag 5 december 2011
JAG GENOM ÅRET
JANUARI 2011
FEBRUARI 2011
MARS 2011
APRIL 2011
MAJ/JUNI 2011
JULI 2011
AUGUSTI 2011
SEPTEMBER 2011
OKTOBER 2011
November 2011
hmm, någon som tycker att jag förändrats?
Själv vet jag inte riktigt, saknar mitt gamla blonda hår en del när jag tittar nu..
Ser betydligt äldre ut nu än i januari tycker jag allt.. mitt ansikte har liksom förändrats på ngt sätt haha!
Vill skriva av mig men kan ej blir för privat så..
Bild från i fredagskväll!
Vill så gärna skriva text på 7 sidor om allting men det går liksom inte så aa.
Får väl skriva om min dag istället ;)
Vakna upp åt frukost som bestod av godis och varmchoklad sedan sprang jag iväg tog mitt jetplan till en karibisk ö och bara låg och chilla i solen nåra timmar sedan var jag så galet dans sugen hoppa i snyggaste klänningen ever åkte och fixa väääärldens fetaste fest i new york dansa dans och dansade!
Nu siitttter jag i japan och käkar gorme middag med min älskling... Lite sådär seg vanlig dag hopppas morgondagen blir lite mer exotisk! ;)
Sia - Breathe Me
Jonah made this song what it is! He made it a song that will lift a low spirit and remind us of how we all have a million reasons to live!
He is a hero. <-- true
Vad gör dom?!
Jag tycker verkligen inte om ungdomsmottagningen/bup/soss elr hur fan skriver man sos? sos kan det ju inte vara kanske soc aja ... Dom får betalt för att sitta och vara helt dumma i huvudet jag avskyr dom!
Usch vill inte gå in på ditaljer men det enda dom gjort "för" mig är att ge mig besvär. Glömt av mig berättat saker jag sagt till andra osvosv. Nej tycker inte ni förtjänar mat på bordet ensingång.
Hoppas kungälvs mottagning är bättre för nu går jag dit istället.
Usch vill inte gå in på ditaljer men det enda dom gjort "för" mig är att ge mig besvär. Glömt av mig berättat saker jag sagt till andra osvosv. Nej tycker inte ni förtjänar mat på bordet ensingång.
Hoppas kungälvs mottagning är bättre för nu går jag dit istället.
söndag 4 december 2011
AMAGAD
I morgon blir det kanske snö?!?!? GUD VAD UNDERBART!
Cant wait......
Bara jag som vill ha snö?
Så underbar jul känsla med vacker snö överallt ju!
fin täckning jag och linn pilla med ngn seg spanska lektion
Sööndags kväll!
Mycket trevlig söndag har varit med älskling heeela dagen, jag vill ha vinter lov och baka massa mysiga jul saker och leka i snön HEHE, vill verkligen ha den!
Förresten tänkte gö en lite såndär total dissning och trevliga hiss!
Diss -
Mjukis byxor och klackskor.. vad tänker ni med haha? men lite gulligt och se dom små 6orna och 7orna springa runt i det här... det funkar inte!
Och ni idioter som stöter på tjejer/killar med pojkvän/flickvän... Respektlöst äckligt och inte okej på något sätt.
Hiss -
Ni som kämpar för det ni vill.
Slutar inte för något kör ert egna, massa tummar upp till er!
Ni som inte kallar folk fula. Alla är fina på sitt sätt.
Tänk såhär om alla i hela världen hade sätt likadana ut, hur kul skulle det vara?
Vi är unika på våra egna sätt.
Goooodmorning!
Jag måste verkligen dra mig till stan idag! Måste köpa lite saker som är väldigt viktiga! Men är sååååååå trött haha :(
Aja i dag är det ju andra advent! Tiden går snabbt! Hoppas ni alla har hunnit gjort en önskelista ;)
Jag har varit lite dålig på att blogga i helgen men allt var såååå rörigt, blir bättre på vardagarna!
Aja i dag är det ju andra advent! Tiden går snabbt! Hoppas ni alla har hunnit gjort en önskelista ;)
Jag har varit lite dålig på att blogga i helgen men allt var såååå rörigt, blir bättre på vardagarna!
Mysig frukost i min ensamhet...
Matildaaaa dagen lång!
Var så trött och hade sådan träningsvärk att jag legat i sängen med Matilda och godis hela dagen...
Satt och snacka med jonathan utomhus i typ 2 timmar också lär ju bli förkyld HEHEHE.
Satt och snacka med jonathan utomhus i typ 2 timmar också lär ju bli förkyld HEHEHE.
lördag 3 december 2011
Disco för småbarnen!
Det var väl inte så mycket folk haha! men annars jätte roligt!!
Vi dansa oavbrutet i 4 timmar haha! har ont i benen idag så ska bara ta det lungt...
SÅ EXTREMT SKÖNA BILDER, right? ;)
Och imorgon är det ju andra advent också! Tiden går fort
allt kommer snart
hänt lite grejer lägger in bilder och text från kvällen lite senare!
fredag 2 december 2011
osminkad söt tjej häär
FREEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAG
Yeah, snart ska jag dra mig till skolan känns helt okej haha, har kemi prov men jag har pluggat ganska duktigt till det så wish me good luck!
Idag har min klass disco för små barnen, ganska trevligt ju ;) Så jag och mina väninnor drar hem till mig och fixar osv så kan jag lägga upp bild hur det blev senare!
Sedan tar jag också med mig kameran till discot så får ni se lite vackra bilder på det!
På lördag drar jag med älskling till stan och handlar lite julklappar sedan sover jag hos han men ska försöka göra massa uppdateringar!
Ha en underbar helg!
torsdag 1 december 2011
Lite sånt där ointressant..
Bästis / Pojkvän - En bästis som är min pojkvän!
tio vänner / en bästis - En bästis! är såndär som gillar bara att ha riktigt riktigt nära vänner som känner mig så bra att den vet allt om mig liksom så man gör allt tillsammans som när man delar tankar och förstår varann med blickar delar kläder pengar boende ALLT. Fast jag älskar att träffa nytt folk men lite jobbigt när man har massa vänner som bor långt bort osv så har man inte tid att träffa dem..
Relation / Singel - Det beror på, enligt mig själv är jag långt ifrån den bästa på förhållande beroende på min hjärna... tänker nämligen så extremt mycket så jag blir galen..
Stan / Landet - STAN älska älska älska
Filmkväll / Fest - Det beror på. Filmkväll är underbart! Men älskar att dansa och träffa nytt folk!
bild från i sommras, underbar va? ;)
tio vänner / en bästis - En bästis! är såndär som gillar bara att ha riktigt riktigt nära vänner som känner mig så bra att den vet allt om mig liksom så man gör allt tillsammans som när man delar tankar och förstår varann med blickar delar kläder pengar boende ALLT. Fast jag älskar att träffa nytt folk men lite jobbigt när man har massa vänner som bor långt bort osv så har man inte tid att träffa dem..
Relation / Singel - Det beror på, enligt mig själv är jag långt ifrån den bästa på förhållande beroende på min hjärna... tänker nämligen så extremt mycket så jag blir galen..
Stan / Landet - STAN älska älska älska
Filmkväll / Fest - Det beror på. Filmkväll är underbart! Men älskar att dansa och träffa nytt folk!
bild från i sommras, underbar va? ;)
My mirror!
Nu ska jag strax gå mot skolan, idag känns det som en såndär trött lång dag där man varken orkar vara glad eller ledsen på.. Jag ska hålla en cheerleading lektion för min klass idag också hahaha, hoppas det går bra..
Jag är en såndär människa som liksom när jag bestämmer mig för något som jag verkligen vill kämpar jag tills jag får det elr inser att det är fel.. Men just nu känner jag att jag inte vill något jag vet inte liksom vad jag vill... vill typ miljarder saker så vet inte vad jag ska sattsa på.. Så i'm freaking out.. på alla möjliga sätt :(
Jag är en såndär människa som liksom när jag bestämmer mig för något som jag verkligen vill kämpar jag tills jag får det elr inser att det är fel.. Men just nu känner jag att jag inte vill något jag vet inte liksom vad jag vill... vill typ miljarder saker så vet inte vad jag ska sattsa på.. Så i'm freaking out.. på alla möjliga sätt :(
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)















































